اگر وام آني و بدون ضامن مي‌خواهيد، وام طلا بگيريد

جمعه 17 ارديبهشت 1400
8:37
در کنارِ عشق

اگر وام آني و بدون ضامن مي‌خواهيد، وام طلا بگيريد

چرا مردم ترجيح مي‌دهند بجاي فروش طلاي خود وام بگيرند؟

اکنون که در مدت کوتاهي قيمت طلا به شدت افزايش يافته است، بسياري از مردم بازار طلا را به عنوان بازاري براي افزايش ارزش سرمايه خود مي‌دانند و تمايلي به فروش آن سرمايه ندارند. از طرف ديگر، براي برخي از افراد علاوه بر ارزش مادي، طلا داراي ارزش معنوي نيز مي‌باشد زيرا به عنوان هديه از شخص خاصي دريافت مي‌شود، يادآور يادگاري يا سوغات خاصي از عزيزي است که درگذشته و مطمئناً آنها سعي کنيد آن را حفظ کنيد. در اين موارد، رهن طلا در بانک و حل مشکل مالي با گرفتن وام طلا بهترين راه حلي است که مي‌توانيد پس از تسويه حساب وام، طلا را بازپرداخت کنيد.

https://teletype.in/@talaparsi/v6J7-uffM

عدم نياز به ضامن، مزيت ديگر وام طلا است

بسياري از مردم هنگام نوبت گرفتن وام از بانک‌ها نااميد مي‌شوند زيرا ضامن ندارند. اين امر در سالهاي اخير با کاهش استخدام رسمي بيشتر مشخص شده و افراد معدودي از بستگان وي که به وي اطمينان کامل دارند، خانواده يا دوست کارمند دولت دارند. بنابراين وام طلا که نيازي به ارائه ضامن براي آن نيست و طلاي سپرده شده در بانک خود ضامن وام است، به نفع افراد زيادي است.

https://www.allforxi.com/users/tala2021/

آيا با واريز سکه در بانک مي‌توان وام طلا گرفت؟

نکته جالب در مورد وام‌هاي طلا اين است که وام طلا فقط به طلاي تزئيني داده مي‌شود و بانک کارگشايي يا ساير مؤسسات ارائه دهنده اين وام سکه‌هاي طلا را به عنوان وثيقه براي دريافت وام طلا قبول نمي‌کنند.

پرداخت اقساط و پرداخت طلاي سپرده شده در بانک

هر بانک يا موسسه مالي که از آن وام طلا دريافت کرده‌ايد، شرايط بازپرداخت اقساط خود را دارد. اين شرايط ممکن است شامل پرداخت مدت و اقساط يکبار مصرف حداکثر پس از يک سال باشد، در اين صورت شما مي‌توانيد پس از تسويه حساب در زمان تعيين شده تمام طلاي خود را از بانک خارج کنيد يا به صورت اقساط ماهانه بازپرداخت کنيد، که در برخي از بانک‌ها مي‌توانيد طلا را برگردانيد تا چه مقدار اقساط وام خود را پرداخت کنيد. به عنوان مثال، اگر 25? وام خود را بازپرداخت کنيد، مي‌توانيد يک چهارم طلاي متعهد را از بانک دريافت کنيد.

آيا مي‌توان بدون گرفتن وام، طلا را در بانک سپرده گذاري کرد؟

به دليل امنيت بالايي که هنگام نگهداري طلا در بانک وجود دارد، بسياري از افراد حتي اگر قصد گرفتن وام طلا را ندارند، تمايل دارند سپرده‌هاي خود را در بانک واريز کنند. اين امکان نيز وجود دارد و بانک‌ها در ازاي دريافت کارمزد درصدي از طلاي شما محافظت و امنيت لازم را ايجاد مي‌کنند که بسته به شرايط متفاوت از بانکي به بانک ديگر متفاوت است.

شرايط اخذ وام از بانک سامان براي خريد خودرو چيست؟

وام خودرو يکي از محبوب‌ترين تسهيلات براي بانک‌ها به دليل افزايش شديد قيمت خودرو در ماه‌هاي اخير است. در اين راستا افرادي که قصد اخذ وام خودرو از بانک سامان را دارند مي‌توانند با داشتن شرايط و مدارک لازم از اين بانک وام دريافت کنند.

شرايط وام از بانک سامان براي خريد ماشين:

وام بانک سامان براي خريد خودرو معادل 80? قيمت خودرو و تا سقف اعلام شده توسط بانک در سال جاري است. اين وام مزايايي مانند اقساط بلند مدت (حداکثر 36 ماه) دارد و هزينه کمتري نسبت به خريد اتومبيل به عنوان اجاره دارد.

همچنين يکي ديگر از مزاياي دريافت وام از بانک سامان براي خريد خودرو اين است که در صورت تعهد سند ملکي، مي‌توانيد علاوه بر اين وام از ساير امکانات رفاهي بانک سامان نيز بهره مند شويد.

شرايط اخذ وام خودرو از بانک سامان شامل موارد زير است:

اتومبيل خريداري شده بايد اتومبيل جديدي باشد که توسط شرکت‌هاي اتومبيل سازي داخلي توليد شده باشد.

در صورت استفاده از اتومبيل خريداري شده، حداکثر مدت استفاده بايد فقط يک سال باشد، يعني. بايد به مدت يک سال استفاده شود

خريد را مي‌توان هم شرکت‌ها و هم فروشگاه‌هاي نمايندگي‌هاي فروش اتومبيل محلي و اشخاص ديگر انجام داد.

ضمانت اخذ وام خودرو از بانک سامان بايد به همراه سپرده يا 20? وديعه همراه با سند ملک باشد.


[ بازدید : 114 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به در کنارِ عشق است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]