اهداف اصلي توليد محتوا

دوشنبه 17 خرداد 1400
7:28
در کنارِ عشق

اهداف اصلي توليد محتوا

براي سفارش توليد محتوا ، بايد بدانيد که ايجاد محتوا اهداف مختلفي خواهد داشت. مثال ها:

آموزش در زمينه هاي تخصصي و کاربردي

آگاهي و اطلاع رساني به مخاطبان

لذت ببريد و از مخاطب لذت ببريد

براي تعامل مخاطب را القا و انگيزه دهيد

در حقيقت ، شما محتوا را در قالب ها و قالب هاي متنوعي توليد مي کنيد که مي تواند ضمن ارائه شرکت ، خدمات و محصولات خود ، نياز مخاطبان شما را برآورده کند. اگر محتواي توليدي شما از اين ويژگي برخوردار است و مي تواند به سوال مخاطب پاسخ دهد ، به اين معني است که موفق شده ايد. ايجاد محتوا بخش بسيار گسترده اي از فرآيند بازاريابي محتوا است و در بخشهاي مختلف طبقه بندي خواهد شد. محتوا را مي توان در 4 قالب کلي و بسياري از قالب ها ايجاد کرد:

توليد محتواي متن

توليد محتواي گرافيکي و تصويري

محتواي ويديويي ايجاد کنيد

ايجاد محتواي صوتي

اگر وب سايتي داريد ، حتماً جمله معروف "Content is king" را شنيده ايد ، محتواي شما سلطان وب سايت شماست. نويسندگان زيادي وجود دارند که مي توانند متن هاي مهيج براي شما بنويسند و محتواي جالبي ايجاد کنند ، بسياري از افراد توانايي ايجاد محتوا را بر اساس اصول سئو و اصطلاحاً تايپ ماشين دارند. اما مسئله اين است که نويسندگان کمي را پيدا خواهيد کرد که هم به طرز هيجان انگيز و هم راحت براي دستگاه مي نويسند.

ايجاد محتوا براي هر سايت بسته به نوع شغل آن متفاوت است ، همچنين مي توانيد بررسي کلمات مورد نظر و اصول فني سئو را به ما بسپاريد تا به شما در يافتن آنها کمک کنيم يا عبارات هدفمندي را در اختيار ما قرار دهيد به ايجاد بهترين محتواي خوب کمک کنيد.

شما مي توانيد ايجاد محتوا را براي سايت خود از نويسندگان باتجربه seoedu سفارش دهيد. در seoedu ، نويسندگان ما مقالاتي هيجان انگيز ، معتبر ، معتبر ، روان و پرطرفدار و همچنين محتواي مناسب براي سئو را در وب سايت شما ايجاد مي کنند. محتواي ايجاد شده يک مقاله دست اول است که براي ارائه سايت شما حياتي است.

هزينه هاي توليد محتوا

از آنجا که هزينه ايجاد محتواي وب سايت شما توسط عوامل زير تعيين مي شود ، شما بايد درخواست خود را ارسال کنيد تا پس از بررسي در مورد هزينه ، زمان تحويل ، روش توليد و ساير موارد با هم مرتبط شويد. گرفته شده.

هزينه هاي توليد محتوا توسط عوامل زير تعيين مي شود:

- محتواي داراي حق چاپ يا ترجمه است

- چه تخصصي و چه عمومي

- تعداد کلمات

- حجم کل سفارش (هرچه بزرگتر باشد ، تخفيف بيشتري اعمال مي شود)

همچنين ، اگر سفارش توليد محتواي شما براي گزارش آگهي است ، مي توانيد با خريد گزارش خود از مجموعه seoedu ، از تخفيف 30 درصدي در توليد محتوا بهره مند شويد.

اجازه ندهيد هويت محتواي شما تکه تکه شود!

براي لحظه اي تصور کنيد که به دنياي کارماي شماري منتقل شده ايد.

يا فکر کنيد که قرارگيري بوم و هر عکس به ترتيب مرتب شده و از بين مي رود ، فکر مي کنيد در آخر چه چيزي ايجاد مي شود؟

قطعاً يک چيز زشت زشت در مورد ناشناس ماندن است که هيچ کس مسئوليت ضعف ها و مشکلات خود را بر عهده نمي گيرد!

چگونه انتظار داريد هر گوشه از محتواي خود را به نويسندگان و توليدکنندگان مختلف محتوا بدهيد و در نهايت محتواي سازگار دريافت کنيد و از هويت محتوايي سازگار و زيبايي برخوردار باشيد؟

ديگر نه!

بنابراين بدترين کار براي يک مجموعه و تجارت حرفه اي اين است که توليد محتواي آن را به خارج از کشور برسانيد يا آن را به نويسندگان مختلف با سبک ها و شخصيت هاي مختلف بدهيد که هر کدام 2-3 قطعه محتوا براي آنها توليد مي کنند. در آخر نبايد کسي باشد که مسئوليت مشکلات و نقص مطالب را بر عهده بگيرد و آن را تصحيح کند.

براي ما راحت تر بود که ...

براي ما آسان تر بود که 100 پيشنهاد از 100 مارک مختلف را از همه پيشنهاداتي که توليد مي شود بگيريم ، سفارش دهيم و به نويسندگان مختلف کار با قيمت پايين بدهيم و درصد کمي به آنها بدهيم و درصد بيشتري را بگيريم. خودمان. و بيشتر!

اما ما اين کار را نمي کنيم زيرا ، بدين ترتيب در هنگام توليد محتواي عمده ، درد مشابهي را متحمل خواهيم شد و سرانجام با انبوهي از ناخواسته و ناخواسته روبرو خواهيم شد که نه تنها چيزي به اين دنيا نمي افزايد ، بلکه خود به خود . آنها فضا اشغال مي کنند و اجازه نمي دهند محتواي ارزشمندي ديده شود.

اهميت توليد محتوا

درباره کلاه خود قضاوت کنيد و به اطراف نگاه کنيد؛ در جهاني که دسترسي به اينترنت در اوج است و برندها بر اساس آنچه در عمق سايت وجود دارد ارزش گذاري مي شوند ، آيا مي توان از محتوا چشم پوشي کرد؟

از گذشته همه چيز تغيير کرده است و اکنون ما به دوره اي وارد مي شويم که شکل گيري علامت سوال در ذهن افراد پيرامون ما همزمان با جستجو و مرور گوگل در دنياي محتوا است. با ايجاد محتوا ، وب سايت ها هويت پيدا مي کنند و مي توانند در موتورهاي جستجو رتبه بالاتري داشته باشند.

اگر در حال حاضر به روشهاي سنتي گذشته فکر مي کنيد و فکر مي کنيد که روشهاي بازاريابي محتوا هنوز هم مي توانند در Google پياده و توسعه يابند ، بايد بگويم که بسيار اشتباه مي کنيد. تاکنون بايد به اين نتيجه مي رسيديد که هر مارک يا مارک براي مارک گذاري در وب به محتواي ويژه ، کاملاً حرفه اي و استاندارد نياز دارد که توليد آن زمان بر است و توليد آن قطعاً گران است.

توليد محتوا ، اصلي که هرگز ضعيف نمي شود!

هر سايت يا صفحه اي در وب براي يک هدف خاص ايجاد شده است. ايجاد محتواي قوي ، متمرکز و حرفه اي با رويکرد آينده نگرانه براي تأثيرگذاري بر مخاطبان ، سريعترين و ايمن ترين راه براي رسيدن به اهداف شما است.

به راحتي مي توان گفت که تنها با استفاده از خدمات توليد محتوا ، هر سايت مي تواند چشم انداز تجارت خود را ببيند. بنابراين توليد محتواي اساسي که ديگر زيرمجموعه نيست و از صفر تا صد هر سايت به آن بستگي دارد.

بدون محتوا خانه ويران شده است!

امروزه توليد محتوا به ستوني تبديل شده است که پايه هاي هر سايتي بر اساس آن بنا شده است. اگر سايت را بدون اطلاع از توليد محتوا مطرح کنيم ، به اين معني است که از رتبه بندي و موقعيت هاي موقتي و پوچ که ناسازگار هستند و خيلي زود از دست مي روند خوشحال مي شويم!

اگرچه محتواي متني نوع اصلي محتواي وب است که در بين مصرف کنندگان محبوب شده است ، اما امروزه بازاريابي ديجيتال و محتوا توسط انواع ديگري از محتوا که بيشتر مورد توجه مصرف کنندگان قرار مي گيرد امکان پذير است. علاوه بر اين ، با افزايش تنوع مطالب ، روند جستجوگرها و بهينه سازي سايت نسبت به قبل آسان تر مي شود زيرا روش هاي مختلفي براي جذب مخاطب و جلب رضايت موتورهاي جستجو وجود دارد.

توليد محتوا در شبکه هاي اجتماعي ، توليد محتواي ويدئويي ، توليد محتواي صوتي يا پادکست هايي که اغلب شنيدن آنها آسان تر از محتواي متني است ، اينفوگرافي و ... از جمله مطالبي است که به ستون فقرات سايت شما تبديل شده و شما را به يک برند واقعي تبديل مي کند. ما مدت طولاني است که با ثبت سفارش توليد محتوا اين کار را انجام مي دهيم و در چرخه تهيه ، سازماندهي ، توزيع و بازاريابي محتوا موفق بوده است.

با ايجاد محتواي متني اولين قدم ها را برداريد

صادقانه بگويم ، نوع اصلي مطالب محتواي متني است که با گذشت زمان مي توان مخاطبان بيشتري را به خود جلب کرد. توليد محتواي متني در دسترس ترين نوع محتوا است که با هر محدوديتي توسط هر کاربري قابل خواندن است. توليد محتواي متني در بحث بازاريابي ديجيتال کم دردسرترين گزينه براي هر سايتي است و از طرف ديگر ، هزينه اين شکل توليد محتوا معمولاً منطقي تر است. اينکه بتوانيد تن صداي خود را از طريق متن نهادينه کنيد و محتواي متني خود را بخشي از برند خود کنيد ، به اين معني است که شما توانسته ايد گام بلندي در ايجاد محتوا برداريد. نمونه اي از توليد محتواي ما نشان مي دهد که چگونه اولين مراحل با استفاده از خدمات ما شيرين تر و راحت تر مي شوند.

منبع: seoedu.ir


برچسب ها: اهداف , اصلی , تولید , محتوا ,
[ بازدید : 96 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به در کنارِ عشق است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]