موسسه مشاوره کنکور نوتروفيل

پنجشنبه 21 دی 1402
19:57
در کنارِ عشق

موسسه مشاوره کنکور نوتروفيل

شايد تا بحال اسم موسسه نوتروفيل https://notruphil.com/ به گوشتان خورده باشد ، موسسه اي که با هدف ارتقاي فعاليت هاي مشاوره اي در کشور از ?? سال قبل فعاليت خود را شروع کرد و با تلاش پيوسته روز به روز بزرگتر شد و مشاورين کاربلد بيشتري را به جمع خود اضافه کرد تا به اينجايي که هم اکنون هست رسيد .

نوتروفيل همراه شما در مسير پر از چالش کنکور و امتحانات خواهد بود و به راحتي ميتوانيد تمامي برنامه ريزي ها ، رفع اشکالات مشاوره اي ، پاسخ دهي به سوالات مختلف و ... را به مشاورين موسسه نوتروفيل بسپاريد و خود تنها بر روي درس خواندن تمرکز کنيد و خيالتان راحت باشد که يک مشاور مجرب هر روز به عملکرد شما نظارت دارد.

اگر موفقيت درکنکور را قهرماني در رقابت هاي المپيک و دانش آموزان يا فارغ التحصيلاني که قصد کنکور دادن دارند را ورزشکاران شرکت کننده در المپيک فرض کنيم ، مشاور قطعا در اين چرخه نقش يک مربي ورزشکار را خواهد داشت و همانطور که موفقيت در المپيک براي يک ورزشکار بدون داشتن مربي غير عادي و البته بسيار دشوار به نظر مي رسد ، موفقيت در کنکور نيز بدون همراه داشتن يک مشاور مسئوليت پذير امري به شدت سخت است .

نوتروفيل همراه هر شب تو !

قطعا وجود يک مشاور دلسوز اما در مواقع مورد نياز جدي که به شدت به عملکرد دانش آموز در هر شب نظارت کند و به قول معروف بتواند مو را از ماست بيرون بکشد ، هر دانش آموزي را در طول روز وادار مي‌کند تا بتواند بهترين عملکرد خود را ارائه دهد .

اگر مشکلي در نحوه مطالعه دروس مختلف داشته آن را با مشاور در ميان بگذارد يا اگر در آن روز عملکردي بالاتر يا پايين تر از سطح انتظار داشته به تبع آن مشاور براي او پاداش يا تنبيه در نظر بگيرد !

تماس هاي تلفني رو جدي بگير !

مسلما چت کردن‌ هرگز نمي‌تواند آن ارتباطي را که تماس تلفني بين ? نفر برقرار مي‌کند را تکرار کند ! به همين خاطر تماس هاي تلفني منظم هفتگي مشاورين نوتروفيل فرصتي ايده آل براي مطرح کردن سوالات مشاوره اي خود مي باشد همچنين در تماس هاي تلفني مشاور مسير کنکور و برنامه هاي آينده اي که براي شما دارد را با شما در ميان خواهد گذاشت .

کارگاه هاي مشاوره اي _ انگيزشي

با انتخاب طرح هاي نوتروجت يا هر کدوم از طرح هاي نوتروفلاي ميتوانيد هر هفته در کارگاه هاي مشاوره اي انگيزشي که به بسياري از سوالات شما جواب مي‌دهد و انگيزه شما را براي يک هفته تامين مي‌کند شرکت کنيد .

معرفي طرح هاي تيم نوتروفيل :

نوتروجامپ

برنامه دهي هفتگي ، چک شبانه گزارش کار، پاسخ به سوالات مشاوره اي ، يک تماس هفتگي ، شرکت در آزمونک هاي آنلاين ، حضور در پنل رقابتي

نوتروفلاي

اگر دوست داريد علاوه بر آپشن هاي طرح نوتروجامپ يک تماس هفتگي بيشتر يا حضور در آزمون هاي پايان هفته که کاملا براي شما شخصي سازي شده است به علاوه حضور در کارگاه هاي تيم را تجربه کنيد اين طرح براي شما مناسب تر است .

نوتروجت

اگر کسي دوست داشته باشد که تمام آپشن هاي طرح هاي قبلي را همزمان با هم داشته باشد اين گزينه بهترين است . يعني داشتن همزمان ? تماس تلفني هفتگي، حضور در آزمون ها و البته کارگاه هاي مشاوره اي علاوه بر تمامي آپشن هاي طرح نوتروجامپ

منبع : نوتروفيل https://notruphil.com/


[ بازدید : 124 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به در کنارِ عشق است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]