ميثم شکري ساز کيست و چگونه در جواني موفق شد؟

پنجشنبه 19 اسفند 1400
20:25
در کنارِ عشق

ميثم شکري ساز کيست و چگونه در جواني موفق شد؟

دکتر ميثم شکري ساز يکي از جوان ترين و موفق ترين مديران و کارآفرينان جوان کشور است. وي داراي مدرک دکتري کارآفريني از دانشگاه آزاد اسلامي، MBA مديريت از دانشگاه Ashtenbaisse آلمان و دانشگاه امير کبير تهران و ليسانس مديريت صنعتي است.

ميثم شکري ساز کيست و چگونه در جواني موفق شد؟

موفقيت سن نمي شناسد! در هر سني مي توانيد ايده هاي خود را اجرا کنيد و با برنامه ريزي، تلاش و پشتکار بالا به موفقيت برسيد. فرقي نمي کند پير باشيد يا جوان، فقط مثل دکتر ميثم شکري ساز شروع کنيد.

شايد براي شما هم اين سوال پيش بيايد که اين شخص کيست؟ ميثم شکري ساز با تنها 34 سال سن يکي از جوان ترين مديران و کارآفرينان کشور است.

دکتر شکري ساز بدون هيچ سني به موفقيت هاي زيادي دست يافت که مهمترين آنها انتخاب وي براي سمت مدير فناوري اطلاعات در سال 1396 مي باشد.

https://www.jahannews.com/news/736981/%D8%A8%DB%8C%D9%88%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D9%85%DB%8C%D8%AB%D9%85-%D8%B4%DA%A9%D8%B1%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A2%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1

اطلاعاتي در مورد اين کارآفرين جوان

همانطور که قبلا ذکر شد، دکتر ميثم شکري ساز يکي از جوان ترين و موفق ترين مديران و کارآفرينان جوان کشور است. وي داراي مدرک دکتري کارآفريني از دانشگاه آزاد اسلامي، MBA مديريت از دانشگاه Ashtenbaisse آلمان و دانشگاه امير کبير تهران و ليسانس مديريت صنعتي است.

با توجه به موفقيت و رزومه چشمگير اين مدير جوان، وي مشاور ارشد مديريت، بازاريابي، کارآفريني، ارتباطات و منابع انساني است.

در کنار اين فعاليت ها، دکتر شکري ساز در عرصه فرهنگي و آموزشي بسيار فعال بوده و بيش از 12 عنوان کتاب نوشته يا ترجمه کرده است.

از جمله مهم ترين آنها مي توان به قدرتمندترين ها، توهم هوش 1 و 2، رابطه بين فرد و سازمان، مذاکره خالي، بازاريابي گوريل، بازاريابي مدرن و ... اشاره کرد.

از ديگر افتخارات و دستاوردهاي ميثم شکري ساز مي توان به دريافت سپر تقدير از وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و دريافت تنديس رعايت حقوق وزارت صمت در 3 سال متوالي (96 97، 98) و بسياري از افتخارات کوچک و بزرگ ديگري را متذکر شد.

دکتر شکري ساز معتقد است با يادگيري، آموزش و تلاش بيشتر مسير رشد و موفقيت آسان مي شود. آموزش الکترونيکي و مجازي يکي از اولين دستاوردهاي ميثم شکري ساز در زمينه آموزش و يادگيري است که در سال 1387 با هدف ايجاد تغييرات و تحولات گسترده در سيستم هاي آموزشي معرفي شد.

اگر به گذشته يعني دهه هشتاد نگاه کنيم، روش ها و ساختار آموزش بسيار سنتي و ساده بود. شايد در آن سال ها اين تصور که يادگيري و يادگيري مجازي و الکترونيکي بدون نياز به حضور فيزيکي در کلاس درس در آينده رايج شود، دور از انتظار و منطقي بود! اما امروزه مي بينيم که با استفاده از تکنولوژي هاي مختلف مي توان در کمترين زمان و با بالاترين کيفيت آموزش داد و ياد گرفت.

حوزه فعاليت ميثم شکري ساز به همين جا ختم نمي شود و همانطور که اشاره کرديم اين مدير جوان فعاليت هاي مختلفي را در زمينه هاي مختلف انجام مي دهد. بهره مندي از توانايي ها، استعدادها، تلاش، پشتکار، علم و آموختن از مهمترين مواردي است که ميثم شکري ساز را در اين امر به موفقيت رساند.

اين کارگردان جوان نه تنها با توجه به کهولت سن و تنها با تکيه بر همين موارد، نه تنها توانست در اين سن به بسياري از اهداف خود دست يابد، بلکه توانسته خدمت بزرگي به جامعه علمي پژوهشي يک کشور ارائه دهد.


[ بازدید : 138 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به در کنارِ عشق است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]